فریت بار به استرالیا
نوشته شده توسط : ناوک

بنا بر علتهای زیادی طبق قوانین فریت بار به استرالیا، هر مسافر تنها مجاز به داشتن مقدار از پیش تعریف شده ای بار همراه در هنگام سفر می باشد و به ازای مازاد بار خود می باید که در پای کانتر پرواز مبلغ هنگفتی را بابت جریمه پرداخت نماید. با این توصیف اضافه بار به یکی از مهمترین دغدغه های مسافرین، مهاجرین و دانشجویانی که عازم کشور استرالیا هستند تبدیل شده است.

توصیه ما بمنظور کاهش هزینه های سفر، فریت بار به استرالیا می باشد. سرویس فریت بار به آمریکا شامل پیک آپ بار شما در شهر، بسته بندی در صورت نیاز، انجام امور گمرکی و صدور بارنامه گمرکی میباشد که شما مسافر محترم بعنوان فرستنده مجاز به انتخاب نوع سرویس مورد نیاز خود نیز میباشد. کافیست با برقراری یک تماس کارکنان باتجربه ما در محل شما حضور بهم رسانده و محموله شما را برای فریت بار به آمریکا مهیا میکنند.
بسته بندی، حمل زمینی تا فرودگاه، انجام امور گمرکی و صدور بارنامه هوایی جهت فریت بار به کانادا را از ابتدا تا به انتها به ما بسپارید. بدین صورت شما به بهترین نحو پول خود را ذخیره کرده اید و خیالتان از جهت کالایی که به کانادا ارسال میکنید آسوده خواهد بود. لازم است بدانید که هزینه فریت بار به کانادا حدود ۳۰ درصد جریمه اضافه بار است و بار شما حداکثر ۳ تا ۴ روز دیگر در مقصد ( کشور کانادا ) به شما تحویل داده خواهد شد. در این پروسه لزومی به حضور شما در فرودگاه نخواهد بود و ما از سمت شما کلیه امور مربوط به فریت بار به کانادا را عهده دار خواهیم شد.
ادامه مطلب

 





:: برچسب‌ها: فریت بار به استرالیا،تعرفه های فریت بار، انواع فریت بار ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: